One down, two more to go!

Nu har jag gjort en av tre examinationer. Eller fyra kan man egentlligen säga eftersom jag har en metodikexamination också.
Men baletten kändes faktiskt nice! Det var kul att få "dansa upp" :) Så imorn e det Jazz och det ska bli sååå kul!
Jazz is what I do, jazz is what I love!
Efter det så är det dansuppträdande på julkonsert. Vi ska dansa till Kammarkörens "To see a world". E ni på Musikhögskolan så kom till Acusticum kl.14 eller 19!
Nu har jag valt ut musik till min modernametodik och jag är pepp, pepp, pepp på att få lära ut min övning.
Tackar Hanna och Thess för ett soft myshäng och nu ska denna dam VERKLIGEN gå och lägga sig:)
Puss vänner och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0