Rapporter, examensarbete och snoooooze!

Idag har jag fått reda på att vi har fått VG på en rapport. Tackar Malin Morin och Agnes för ett fint samarbete;)
Blev också intervjuad av en blivande sjukgymnast från Lund. Hon skriver sin C-uppsats och den handlar om blivande danspedagogers och danslärares uppfattning om kroppsmedvetenhet.
Super stort och bra valt ämne.
Är glad att jag ställde upp som intervjuperson och önskar henne all lycka med sitt examensarbete.
Apropå ingenting så funderar jag starkt på att börja använda mig av Snooze! Vet inte, har hört att det är beroendeframkallande men sjukt effektivt...eller?? haha
Bilden är tagen 14.00, mörkret och vintern är här för att stanna...
Men vilken TUR att jag snart ska iväg till värmen mohahaha
PUSS & Värme my dear friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0