Resfeber...

Det är så skönt att redan ha packat allt. Det är ju lixom inte min favoritsysslesättning men allt är nu i resväskan. Det jag har däri har följt med från Piteå och ska nu resa vidare med mig till Florida, Tampa!

Jag har nu börjat få resfeber på riktigt... har varit så fokuserad vid praktik, tentor och examinationer att resan har liksom legat väldigt långt bak i tankegångarna. Men nu åker jag imorgon gaaah vad pirrigt, nervigt och kul!
Ska bli super att få umgås så mycket med lillebror yeeeaaayyy!

Nu ska jag chilla och umgås med pappa och farmor som kommer snart. MYS!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Thess

Åååå gumman Njut nu ordentligt! Hälsa hela din familj så ses vi efter jul :D

2011-12-18 @ 16:08:39
URL: http://thesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0