9 dansbrudar...

Agnes, Gabriella, Malin, Ida, Johanna, Caroline, Malin, Emelie och så jag.

Det är vi som går åk 1 på danslärarutbildningen i Piteå.

Ikväll ska äntligen hela klassen träffas och göra fredagsnatten!

Det blir lite vin och mys hos Emelie och sen blir det att rocka loss till liveband på kåren.

Detta är vi förtjänta av så hårt vi jobbat hela veckan. Även om jag inte skriver så mycket om mitt plugg så är det ju faktiskt det jag gör det mesta av tiden.

Det är danslektioner, lärarteori, dansteori och mycket mer som fyller schemat varje dag måndag till fredag.

Men nu är det oficiellt helg och då får man lägga undan böckerna...

...ett litet tag i alla fall;)



Jag, Johanna och Malin på väg in till stan tidigare idag, och vilka fynd vi gjorde!!

Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Världens finaste tjejer<3<3

2011-02-05 @ 16:21:45
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0