"Åh nej... det är Baloo!!"

Så säger vår snygga Puma Bagheera till Baloo i Djungeltrubbel.

Just det, i vår föreställningen så är Baghera en puma och inte en panter, leopard eller katt... Haft heta diskussioner i klassen om vad det ska vara för djur egentligen...

Jag ska i alla fall föreställa en Djungelbjörn, Baloo yeah :)

Jag och Baloo är lika på många sätt...
Vi går ofta runt och myser, vi är ganska glada båda två och sprider mycket kärlek omkring oss. Vi utgår från att alla är snälla tills de bevisar motsatsen.

Det som skiljer oss två är att Baloo är mycker mer chill än vad jag är. Jag försöker vara mer av en "hakuna matata"-tjej, men ganska ofta tar mitt chilenska temprament över, speciellt under pressade situationer eller när jag tycker att något inte är rättvist.

Min pandang är Mowgli, spelad av Agnes, och Baloo diggar Mowgli stenhårt.

Jag själv diggar Agnes till tusen. Åh vad jag har kul med henne under våra rep!!  



Agnes och jag under kaffepausen <3

Imorn ska vi visa vår barnföreställning för högsta bossen :)

Önska oss lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: agnes

Vad glad jag blir av att läsa Marre! Jag diggar dig med... till 10000 ;) Kram på dig!!!

2011-02-25 @ 14:31:34
URL: http://agnesrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0