ALL IN!!!

Söndag!

Vaknade av ett fint meddelande från 2 av tjejerna i dansfyran, ni är inspiration!!

Är nu precis hemkommen från en morgonpromenix med Carro och Empa, solen sken men det är svinkallt! Rekomenderas om man vill vakna till denna söndagmorgon ;)

Snart är det dags för SMASK rep och nu ska jag förklara vad det är för er som inte vet:

SMASK står för Sveriges MusikAkademikers SångKåntest. Det är sex delfinaler som arrangeras av Sveriges olika musikhögskolor. De två vinnarna från varje högskola får sedan mötas i le grand finale.

Jag är med i ett bidrag och koreograferar ett annat. Jag kommer även att dansa i öppningsnumret och underhållningsnumret i pausen. Hur kul som helst!!

Lisa och Minna sa att detta är den häftigaste studentupplevelsen ever, så jag ser fram emot 25:e mars!
Jag har ju också sedan liten velat vara med i en melodifestival så det blir ju typ som det fast bättre :)



Pappa kommer hem idag från Chile, wiiiee!!

Ha en bäst söndag alla fina!

Ps. Sandor, jag kommer ikapp, är nu på säsong 5 ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar, superhärlig bild, LYCKA!!!

2011-02-13 @ 11:56:51
Postat av: Sandor

Men vad jag älskar dig Latina <3

2011-02-13 @ 17:05:41
Postat av: Marre

Tack! Carro var en grym fotograf som fångade "the moment" ;)



Sandor, kärlek till dig!! Underbart att få höra din röst idag <3

2011-02-13 @ 17:22:22
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0