Besitos <3

Vi har idag satt alla övergångar till Djungeltrubbel...

Det som är kvar är att finslipa alla dansnummer och hitta flowet i föreställningen. 

Varje vecka har vi "What's on top" där vi kollar vi av hur var och en mår i klassen och hur vi känner inför projektet. Det är GULD för sammanhållningen och förståelsen för då vet vi hur läget ligger till!

På lunchen blev jag också intervjuad och när jag kom hem gick jag ner till gymmet för att lyfta lite :)

Det är tisdag och vi har redan planerat för helgen. Jag e liksom lite av en helgmänniska,
 den brukar ju vara så kul!!



Jag sänder jättemycket pussar till alla jag älskar därhemma.

Saknar er!!

Besitos/Marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0