Do the afrostyle!

Idag har jag och Gabriella koreograferat en elefant/afro-djungeldans.
Fick rota fram lite afrosteg man har lärt sig på jazzlektionerna genom tiderna :) 

Efter skolan pluggade vi på "det sociala livet i skolan" med tjejerna och det tog lite längre tid än vad det skulle. Det är ju för attt vi inte kan låta bli att sväva iväg ibland och starta upp andra samtal som egentligen inte har med processerna att göra.

Men det är väl så vi esteter jobbar ;)


Hängde med mina ladies på kvällen och vi har testat  olika frisyrer. Flätor är nice men jag har skurit ut lite för mycket hår så att "taggar" står ut här och där när det ska vara slätt! Priset man får ta när man vill ha tunt hår.


 

Får se vad det blir imorgon kväll, då det är Rnb kväll på kåren!

Puss o natti!


Kommentarer
Postat av: Gloria

Blev det fint?? Det tror jag :) Puss

2011-02-09 @ 18:55:53
Postat av: Gloria

Blev det fint?? Det tror jag :) Puss

2011-02-09 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0