En liten utsvävning...

Japp! Det började någon gång på lördagkvällen...

Slanka linjen, "jag ska bara hålla mig till nyttigheter inför SMASK"-pakten bröts och den ballade ur totalt på söndagen med pizzan och diverse gottigheter.

MEN! Idag är en ny vecka med nya möjligheter :) Jag har varit jätte duktig sen jag började mitt "nya" liv så en och en halv dags synd är nog inte hela världen.

Jag besökte gymmet idag, skönt! Körde järnet med utfall, lårcurl, axellyft och flyes mm.

Passet avslutades med magövningar på boll och en lååång stretch efteråt.

Nu blir det plugg och softish resten av kvällen!


Tidigare idag när vi var hemma hos vår snälla ljudtekniker som kirrar musiken och bjuder på chokladtårta!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0