Fantastiska människor...

Jag älskar att gå på musikhögskola!

Det är fullt med kreativa, estetiska, proffsiga och framförallt ödmjuka studenter.

Vi har till dansföreställningen "Djungeltrubbel" fått hjälp med reklamfolder av Simone som läser Mediadesign. RadioJohan har fått tala in på introt med sin snygga basstämma. Hanna som går TV kommer hjälpa oss att filma föreställningen. Och idag har Jonathan som går Ljudteknik hjälpt oss att klippa musiken och sätta ihop alla spår.

It's all about TEAMWORK!

Som tack för hjälpen har jag tvingat i folk kladdkaka ;)

Snart ska jag iväg till Mecka och kika på melodifestivalen med dansare och musiker, här ska nu tyckas och dizzas!

Trots att jag brukar vara på arrangörernas sida och försöka se det fina i spektaklet så måste jag medge att det var riktigt kass kvalité på det mesta förra veckan. 

Men idag är en ny festivallördag med nya möjligheter ;) 


 Have a sweet Saturday!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Mallan

Min fina Marre<3<3

2011-02-12 @ 19:21:09
URL: http://malinarnesson.blogg.se/
Postat av: Marre

<3 kom på att jag inte gett dig låten ännu! Du får den imorn:) Puzzzz o tack för ikväll!!

2011-02-12 @ 23:20:31
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0