Focus!

  • Jag skulle beskriva mig själv som en ganska mysig tjej. Jag gillar att umgås, äta och dricka gott. Njuta av livets goda helt enkelt.

    Nu är det så att livets goda kan ha ett pris som inte alltid gynnar min fysik.

    Med tanke på att jag till SMASK, som är den 25:e mars måste komma in i en
     tight liten sak (allt är så hemligt så mer kan jag inte avslöja;) och beachsäsongen närmar sig med stormsteg så måste jag ta i med hårdhandskarna.
     
    Okej, då blir det åtgärdsprogram för Marlene Garcia Toro:

    1.Öka träningsmängden (förutom dansen) till 2-3 styrkepass i veckan, 1 kondition, 1 Pilates/core/yoga

    2.Bort med onödiga kolhydrater som bröd, ketchup, rödvin, choklad och allt vad fika heter (förutom gospelfikat såklart!).

    3. Mer proteinrik mat och fokus på fisk, kyckling och nyttiga mellanmål som keso med frukt eller kesella.

    Wish me luck!!



    Gårdagens myskväll med mina änglar.
    Nästa lördag får det bli Loka till maten för min del ;)

    Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så himla fin och inspirerande ska du veta!:D

2011-02-06 @ 16:03:35
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: Marre

Vet du hur varm om hjärtat jag blir nu! Tack Maria <3

2011-02-06 @ 17:00:45
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0