Freaky Friday...

eller???

Det e faktiskt inte så vilt idag.

Är helt slut efter en fullspäckad vecka och nu är jag med Malin och ska äta en mysig fredagsmiddag.

Måste ha en mycket energi inför helgen för det blir en massa rep inför SMASK och jag ska vara med och klippa musik inför vår kommunturné.

Idag har vi också lärt oss apdansen som kommer att bli en skön jazzig koreografi!

Vi har varit i skolan till kl.18 och fram tills dess har vi dansat historiska danser, vilket är superintressant. Men om man är så slut som jag är, så kan ett gåsteg fram och dubbel bak vara OTROLIGT energikrävande;)

Nej nu ska jag sluta beklaga mig och mysa vidare med Malin och Winberg som precis har kommit!



Hos Mallan och bloggar ;)

Hoppas att ni söta oxå har en mysig fredag och tack för att ni tar er tid och läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0