Hjärnspöken...

Ibland har man små röda saker med horn vid sin axel som försöker sänka en.

Ni vet, de som försöker tala om för en att man inte är tillräckligt bra.

Idag på den moderna dansklassen hände detta. Det är då dax för mig att hitta ett sätt att vifta bort dem.

Jag kan inse att jag faktiskt inte kan vara bäst på allt och i mitt fall så är modernt inte en av mina starkaste dansämnen.

I'm a Showjazz kind of Girl !

Jag gillar musikaler, schlager, Britney  och mina största inspirationskällor är Michael och Madonna.

Jag är ett av 80-talets MTV barn och så är det bara!

Men förnuftig som jag är så kan jag ju inte bara "gilla läget", jag kämpar och tar tag i de små hjärnspökena.

Jag ska öva och öva, för att sen öva lite till och jäklar vad golvet ska bli min bästa vän när jag är klar här!


"Jag har liv" från Södra Boulevarden 5, Bjärnum VT-09

Dagens visdomsord: Gilla aldrig läget om du kan göra något åt situationen!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Gloria

Älskade Marlene: Vi är mindre bra och mycket bra på vissa saker. Det är bara acceptera att du är du och det finns ingen annan än du . Du är bäst!!!

2011-02-09 @ 18:46:51
Postat av: Marlene

<3 fina ord mami:) Tack!

2011-02-09 @ 22:05:33
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Mecka

Läcker bild Marris!! :)

2011-02-10 @ 01:00:40
Postat av: Marre

Tack honey! :)

2011-02-10 @ 07:33:20
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0