Honung!

För ett litet tag sen såg jag min sångfröken sjunga på genrepet till Moulin Rouge.

Hon är liksom min förebild, grymare än grymast.

Jag älskar show och det ska det vara på kåren ikväll.

Men ikväll blir det inte show för mig, det blir mys med brudarna och att måla "Djungeltrubbel-kulisser".

Jag har nyss varit på coop och köpt honung. Det är bra för stämbanden :)

Imorgon blir det massa sång på kördagen och jag kanske ska öva lite nu också.

En dag...så kanske jag också får stå och sjunga fint som Bea...

Drömmar vänner...vad vore livet utan dem?


En dröm som är på väg att förverkligas för oss alla på bilden... att bli danslärare <3

Show must go on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0