Jag testar...

att blogga på morgonen :)

Jag har ju liksom tid över hehe.

Om det är något jag älskar så är det morgnar. Jag ska ha gott om tid, njuta av min frukost och morgonkaffe tillsammans med Kristin Kaspersen på 4:an.

Jag har som legat efter nu i några veckor med godmorgon TV eftersom jag hysteriskt försökt komma ikapp säsogerna i OTH. Men nu är jag i fas så att jag kan äntligen hänga med i världshändelserna!!

Min dejt igår var fina Mallanbrallan. Tillsammans med bullar och spanskt radioprogram så satt vi och vred oss av garv i köket och försökte lösa dagens "stora frågor", med betoning på försökte :)



Vi tände också två ljus till alla tappra barnen.


Önskar att ni alla hade en mysig dag igår och vänta inte till nästa alla <3 dag för att få det igen, gör om det imorn :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0