Måndagssol

Jag känner våren i luften..

Det är nollgradigt, solen skiner och snön smälter. Hur skönt som helst!!

Jag och Johanna tog en långpromenad och köpte lite tyg till Baloo som har gått sönder.

Snälla Mallanbrallan syr ihop dräkten åt mig nu.

Igårkväll fick jag ett bakflow och bjöd hem fina männniskor på kladdkaka och bullar.

Jag borde VERKLIGEN sätta igång med min rapport nu, men näää låter den vänta en dag till.

Fick också reda på att min tenta som jag missade när jag var i Chile ska göras den 15:e. Dax att läsa på om Vygotskij och Behaviorismen... yyyeeaaaayyy.... eller??



Idag har jag valt glädjen i en helt värdelös teorilektion. Jag vet nu vilken slags lärare jag INTE ska bli. Bra va:)

Puss alla fina

Kommentarer
Postat av: Mecka

Ja visst var det en fantastisk dag. Solen har verkligen börjat värma. Jag, thess, pär och johan har grävt fram grillen utanför kvarters idag. satans mkt snö. så i helgen får vi grilla tycker jag!! Åååå va skönt med denna värmen, det är vi värda. Oj, håller på att skriva en uppsats till dig. Haha så stoppar här!

2011-02-28 @ 19:07:25
URL: http://goofan.blogg.se/
Postat av: Marre

åååh det e ju underbart med långa kommentarer ;) Grill i helgen, lätt!!

2011-02-28 @ 20:15:19
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0