mmmuuuummmsss..

Måste ju bara säga att frukost är så gott när man tränat!!
Gröt med mosad banan, ägg och kaffe... yeahh!!

Däckade igår vid 21.30 och sov hela natten (med en liten paus vid halv tolv men då sa jag till mig själv på skarpen att somna om).

Vaknade kvart i 7 och har nu kört igenom bröst, biceps och mage!!

Duktigt, absolut :)

Igår hade vi en guldvärd dag med klassen, körde igenom danserna till "Djungeltrubbel" och fick ihop streeten som Malin koreograferar. Hon är grym, dansen är grym och Mowgli äger!!!

Kom hem och kunde inte lyfta ett finger. Men på något sätt fick jag jag ett ryck efter några timmar, dammsög och lagade storkok med N.E.R.D. på högsta volym.


Det där är mellansverige, VI har -28 idag! Jag förfryser fosho!!

Kram, kram


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack min fina, du är jäkligt grym du med<3

2011-02-16 @ 08:37:00
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0