More is more...

Som singel är det svårt ibland att hitta tjusningen i alla hjärtansdag.

Jag kan känna att jag är en tjej som inte har så svårt med att visa kärleken till mina nära och kära, jag går runt och bubblar mest hela tiden och njuter av kärleken som finns runtomkring mig.

Men det finns faktiskt de som inte har lika lätt för att uttrycka sin kärlek.

Det finns de som har de otroligt svårt just nu och känner sig ensamma.

Det finns de som faktiskt, kanske aldrig har hört orden, Jag älskar dig och aldrig känt sig uppskattade.

Då kanske det är bra att det finns en dag som denna? Att vi ägnar en extra tanke till de som inte har samma tur som vi andra.

Det finns ett event på FB där det ska tändas ett ljus för alla barn som kämpar mot cancer ikväll kl.20. Det tänker jag göra idag. Det är mitt bidrag till alla hjärtansdag!



Jag sänder också ett stort hjärta till min familj i Bjärnum. Linda, Johanna, Jojo och Lina <3

Spread the love because more is more!

Ps. Sebbe E, grattis på födelsedagen:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är kärlek Marlene!!

2011-02-14 @ 22:37:55
Postat av: Gloria

Härligt tid ner i Bjärnum, Skåne. Puss Mamma

2011-02-15 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0