Pitecity by night

Igår avslutades kvällen med besök på Golden Dragon.

Jag har ätit godare Chinamat men det var supervärt denna lördag. Hur mysigt som helst också att äta med Mallan, Emelie och Johanna.

Med tanke på att man bara lever i Ankarsbubblan så var det nästan exotiskt att äta ute och se hur Piteborna gör Pite by night. 

Efter mycket mat och garv så gick jag hem och tittade på melodifestivalen med Christopher. Vi lyssnade egentligen inte så noggrant på någon av bidragen förutom Linda Bengtzin som är min absoluta favvo schlagerdrottning.

Ingen final utan Linda som Carro sa. MEN jag måste ändå säga att hon var ganska så övertaggad och det lät skrikigt på många av ställena. Sen förstår jag inte varför hon var tvungen att vänta så länge innan de grymma dansarna kom in i numret?



Fint snöslott sådär mitt i City!

Jag avslutar dagens inlägg med en skön kommentar av Ida Sandor:

Sandpapper är så torrt att det inte ens blir mjukt när man blöter det!

Det ni ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är så roligt att läsa din blogg varje dag! Jag får tillbaka lite av pitekänslorna som man bara kan ha där uppe, fantastiskt! Pitebubblan är en mysig sak;) Kram

2011-02-27 @ 11:08:25
Postat av: Marre

Men åh, jag blir alldeles varm om hjärtat! Kul att du får goda vibbar av att läsa min blogg och nostalgitrippar ;) Puss och ha en skön söndag!

2011-02-27 @ 12:02:05
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Sandor

AMEN OCH TACK!

2011-02-28 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0