Rent spontant så...

Vi har alla tix..

Ikväll fick jag reda på ett som jag har och som jag absolut inte hade lagt märke till tidigare...

Finaste Sandor skämtade till lite när hon skulle komma med ett inredningsförslag och sa "rent spontant så känner jag att..."

Jag garvade till lite oförstående... sen fick jag reda på att JAG säger det oftare än oftast?!?

Tydligen kommer den repliken när jag har en idé eller vill göra någon ändring i en koreografi eller liknande...

eller hur?!?! Tänkte jag...

HA! sen när jag skulle säga något fem minuter efter så kom den: "rent spontant så tycker jag..."



Sådär spontant så vet jag att bilden inte har något med detta inlägg att göra, men den passar till det förra;)

Puss och godnatt alla spontana människor!


Kommentarer
Postat av: Sandor

Men det är ju därför vi älskar dig! För att du är så .. så.. mycket liksom bre!

2011-02-23 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0