På äventyr...

Ibland tar livet oväntade svängar, ibland gör man överraskande val och ibland stannar allt bara upp för ett tag.

Det fina är att allt leder till något annat, det kanske inte var planerat från början men det tar dig till en ny dimension. Det gäller bara att se det fina i det.

För tre år sen hade jag ingen aning om att jag skulle bo i Piteå. Idag utbildar jag mig till danslärare och har hamnat i en klass med ett gäng tjejer som är ödmjuka, lyhörda och drivna.

Idag har vi haft en otroligt givande dag där vi delat mycket tillsammans.

Vi jobbar hårt för kommunturnén som kommer att heta "Djungeltrubbel" och
 om vi bara får ett barn att ta till sig dansen och upptäcka en ny konstform, ett nytt sätt att uttrycka sig på, så känner jag att jag är på god väg i min framtida yrkesroll.

 "Man kan inte gömma sig från livet, man måste leva det"
/OTH, 4:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0