Vila???

Nej, vila existerar inte i Marres liv för tillfället.

Men vet ni vad, det gör inget :) För jag gör så otroligt roliga och utvecklande grejer hela tiden!

Idag blev vår danschef helt rörd när hon såg vårt genomdrag.

Det är ett gott tecken! Vi är defenitivt på rätt väg och nu är det bara att finslipa det sista.

Har sagt det förr, och tåls att säga igen. Men jag ÄLSKAR min klass! Åh vad vi är bra tjejer!!

Helt spontant sådär så lagar Christopher middag åt mig nu och ikväll blir det FEST på kvarters, yeah!

Vi kommer att få lyssna på livemusik och lokalen kommer att vara fylld med massa sköna peeps från musikhögskolan och öl!!



Fin vän som kirrar middag till en hungrig danstjej!

Kramis och hoppas att ni får en härlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Christoffer är en jävligt bra kille:)

2011-02-26 @ 03:03:24
Postat av: Marre

Bäst:)!!

2011-02-26 @ 13:07:54
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0