And off we go!

det är DAX nu...

Min resa kommer att ta ca.. hm... 27 h totalt ända hem till Piteå..

13 h från Santiago de Chile till Madrid, sen ska jag vänta i Madrid i  3h. Efter det tar det 4h hem till Arlanda och där kommer jag att vänta i 6h och sedan är det drygt 1h upp till Luleå.

Nu är det VERKLIGEN läge att välja glädjen i denna evighetslånga resa. Men jag kommer ju att träffa på folk som säkert e aaaastrevliga, jag kommer säkert att få se en jätte awzm film på flyget, eller flera. Maten kommer också säkert va jättegod och så kommer jag att ha massor med timmar att öva på mina presentationer som jag har att vänta torsdag och fredag, LOVELY!

Skriver säkert i ngr av mina mellandestinationer!



PUSS och önska mig en trevlig resa ;)


Kommentarer
Postat av: Sandor

Latina snart ses vi :) Åå jag är så glad det ska bli så kul!!!!!!!!!! Fett med andra ord!

2011-01-11 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0