Äntligen invigt min bikini!

I somras köpte jag en bikini som jag aldrig använde hemma i Sverige.
Nu har jag äntligen gjort det för igår åkte vi till kusten och beachade vid stranden som heter el Canelo.

På vägen dit stannade vi vid en hamn som heter Quisco och åt Ceviche som är en slags fiskröra, med lök och olika kryddor. Mycket gott. 

På El Canelo stranden var det lite molningt men sen klarnade det upp vid 5. Vi fick höra att det var ett kraftigt jordskalv i södra Chile och fick order om att stranden som skulle utrymmas. Det var ingen fara men marinen ville vara på den säkra sidan. Mina tankar går till befolkningen i Concepción och Temuco som även var värst drabbade av jordbävningen förra året.  

Idag är jag röd, men mina planer är att bli brun. Idag har jag tänkt att ta det lugnt och bara njuta av tillvaron. Idag är jag tacksam, tacksam för att jag mår bra och har ett val.




Puss alla och ta hand om varandra!!

ps. Imorn ska jag till Vina del mar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0