Att sova som en prinsessa:)

Igar satt jag uppe med min syssling och hennes vanner och bara snacka om allt mellan himmel och jord. Jag var ganska sa utmattad nar jag gick och la mig.

Jag har nu verkligen sovit ut och kanner mig som en ny manniska.

Mitt schema har gatt i ett sen jag kom ner men denna natt var den forsta jag sov i 8,5 timmar och det ar underbart!

Frukost vid balkongen blev det da jag fortfarande ar ute i Viña men snart ska vi till Villa Alemana som ar ute pa landet for lunch, det blir ASADO och Choripan!

Hoppas att ni har en bast dag!!

Kramis/fran en PIGG Marre


Kommentarer
Postat av: Mamma Gloria

OHHHHHHHH!!! du ser som en Gudinna. Det ser jätte fint ut. Brunt som en pepparkaka. Härligt. Hälsa alla från mig. Tjing!!Tjing. Mamma

2011-01-05 @ 15:00:08
Postat av: Thess

Ser riktigt härligt ut!!!

2011-01-06 @ 12:05:03
URL: http://thesses.blogg.se/
Postat av: Marre

ååh tack båda söta!



Jag passar verkligen på att njuta. Speciellt när jag har fått veta att det e typ 30- uppe hos oss!! Kramis

2011-01-06 @ 21:29:55
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0