Även partypinglor kan ge med sig...

Jag och mina danschicas hade hur trevligt som helst igår!

Förfest hos fina Marie och sen rockade vi på dansgolvet på kåren. Men vid 1-tiden kändes det sådär lagom att gå hem.
OVANLIGT för att vara mig, men det kändes liksom helt okej, och det sköna var att vi alla var på samma nivå. 

Det jag tar med mig av kvällen är förfesten OCH hemgången, det var skämt och garv hela vägen hem till Ankars, LYCKA!

Idag är jag pigg, såpass att jag redan har kört ett gympass och jag hade ett flow! det var nästan kul att köra biceps och då är det bra!!

Sitter nu och lyssnar på Etta James så att jag får lite bluesfeeling och snart bär det av till skolan för att koreografera inför SMASK.



Dagens hälsofrukost!

Kram och ha en bäst lördag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0