Borde ta undan julstuffen...

...men nä...

De får vara kvar några dagar till :) Jag såg att mina grannar på Ankars har sina julstjärnor och adventsljusstakar tända så då känns det ok.

Mina ladies vill att jag skyndar mig att titta på OTH säsong tre, för jag ligger otroligt mycket efter, men jag hinner ju inte!! Måste packa undan mina feta resväskor som upptar halva lägenheten och städa undan för ikväll blir det besök från fina vänner!

För er som inte bor i Norraste norrland vill jag bara berätta att det är 25- och det är SVINkallt! Men tur att det är så vackert häruppe för annars vet jag inte hur man hade pallat.

Min bruna hy börjar sakta men säkert återgå till sin bleka standardfärg, men det var nice att känna sig fräsch och lite somrig i några dagar i alla fall ;)



Julstjärna, rödvin och maskot.

Ha en fin lördagkväll, för det ska jag ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0