Bubblar...

idag går jag bara runt och känner mig bubblig..

ni vet den känslan man har när man e nykär.. går som runt o tänker att "något kommer hända men vet inte vad"...

Det måste va sensationen av att jag är hemma och att jag har fått VÄRSTA kicken av min utlandsvistelse.. Även om jag inte kan sätta fingret på vad det är exakt så spelar det ingen roll för jag mår bra och är glad!

Idag hade jag min dansexamination och jag hade KUL, det kändes mycket bra och jag har överlevt trots jetlag och noll sömn. I love to dance!

Underbart att få träffa min fina klass också. Nu e det dags att förbereda sig inför morgondagens redovisning och sen ska jag få sjunga gospel, woohooo!!



Massa kramar från en trött men glad Marre



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Kram! Lycka till med allt nu. Så härligt att du har varit utomlands :D

2011-01-13 @ 16:34:16
Postat av: Marre

Tack vännen, och du med, som ska börja med studier:)puss

2011-01-13 @ 16:45:55
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0