Catch the moment...

Idag skiner solen och jag har fått dela hela förmiddagen med mina vänner..



Delad glädje är dubbel glädje och min lycka idag var att Pitegospel sjöng i Djupvikskyrkan.

Alla var pepp och vi sjöng otroligt snygga låtar med grymt komp!

"He reigns" är min nu absoluta favorit gospellåt där jag också får visa mina rapskills på två korta men mycket  betydelsefulla meningar ;)

"Like this y'all! Like that y'all!"



Nu ska jag chilla med Nathan och Lucas ett tag så att jag snart hinner ikapp säsong 5!

Have a nice Sunday! <3


Kommentarer
Postat av: Mecka

Ni va grymma!!

Haha ja du rappa sönder djupvikens kyrka ;)

2011-01-30 @ 18:29:31
URL: http://goofan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0