Fest med tjocka slakten




Igar var det dags for fest igen!

Curico var placet och alla slaktingar pa pappas sida var samlade.

grill vart det och det serverades dryck i alla dess former. Alla harliga dansar och denna gang var jag i mitt esse, till skillnad fran nyar. Aven om jag har lite svart for cumbia sa var det underbart att fa dansa med farbror, syssling, syssling pyssling och alla nara och mindre nara slaktingar. Har ar alla La familia!

Utmattad som alltid av alla intryck gick jag o la mig vid halv 4 medan resten fortsatte till halv 7! I rummet sov jag bredvid, Nicole, Pati,lilla  Mattias och Luchita. Och det ar ju inte en lugn natt utan det ar high life all the way! skamt och garv och harligt syrliga kommentarer man drar.

karlek sager jag bara!



jag och min tia Antonia. <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Brun å fin du är hjärtat!

Snart är du hemma:):)

PUSS<3

2011-01-10 @ 10:15:59
URL: http://malinarnesson.blogg.se/
Postat av: Marre

tack baby!



jag jobbar på't!! Pussss

2011-01-10 @ 20:36:00
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Nicole

No entendi nada de lo que escribiste jajajaja pero vi nombre escrito por ahi y además la foto con mi mamá.

Espero que no hayas escrito nuestras risas a las 6 am, o siiiii?

jajajjaja

Cariños Prima!

2011-01-17 @ 19:21:19
Postat av: Marre

jaja si! escribi de la fiesta que lo pasamos bien y que dormi con todos ustedes pero que no era mucho dormir que habian artas bromas i risas ;)



besitos prima linda!

2011-01-17 @ 22:22:36
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0