Fredag!!!

Äntligen helg!

Terminen har rivstartat och om jag av någon anledning hade glömt bort hur tuff min utbildning var så har jag blivit väldigt bra påmind denna vecka. Men jag klagar inte, för det gör att jag kommer att bli en otroligt grym danslärare!


Idag gick det också mycket bättre på Flamencon och vi fick dansa med tvåorna om och om igen. Och övning ger färdighet så snart... kan jag i alla fall dansa den första turen på Sevillanas :) 

Nu tänkte jag vila en stund, kanske städa för att sen snygga till mig inför kvällen. Det blir Challenge ikväll och det känns som om halva musikhögskolan ska dit, hur kul som helst!


Dagens bild!! Otroligt kallt men vackert på alla vis. Jag är kär i den norrländska himlen!

kram alla och ha en skön start på helgen!


Kommentarer
Postat av: Sara

See you there! :) Challenge alltså.

2011-01-21 @ 18:19:15
Postat av: Marre

det var guld! Men du drog väldigt snabbt :(

2011-01-22 @ 05:06:22
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0