Gospelstart!

Helt ärligt, om ni inte testat att lyssna på morgonen så är det något jag varmt rekomenderar.

Min vän Josef hade länkat en Gospellåt på FB och det gjorde min dag!
Jag rockade själv i lägenheten medan jag diskade och sjöng högt och friskt alla stämmor, på en och samma gång :)

Det går inte att bli något annat en glad när man hör kören, musiken och svänget. Jag blev aspepp på låten "He reigns" och hoppas att mina awzm körledare tar till sig låtförslaget så att vi kan köra den med Pitegospel.

Just nu repar vi "My desire", klassikernas klassiker som jag dirigerade på Solvik. Lovely nu att få vara på "andra sidan" och sjunga med kören och tenorstämman.



Från förra årets turné i Älvsjökyrka med Solvikkören Soulgeneration.

ps. Josef se nu till att palla dig hit till nästa termin, norrland saknar dig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0