If you say so...

Att gå till tandläkaren har varit lite av min grej...

De senaste 2,5 åren har jag haft tandläkarbesök så ofta att jag tappat räkningen. 

Från Hässleholm till Solna, till Kåge, till Solna igen för att till slut hamna i Piteå!

Min karriär har varit lång och kostsam och jag har mött en del läskiga och andra helt LOVELY tandläkare. Jag kommer aldrig glömma min ascoola tandläkare Anna från Kåge! Jag ville nästan att hon skulle adoptera mig så att jag fick bli hennes nya bästis :)

Hursomhelst, idag så sa tandläkaren att jag inte behöver komma tillbaka förrän om ett år. Och jag tänkte, WHAT?!? att gå till tandläkarn e ju liksom my thang! Men nope, allt såg fint ut och jag sköter mig så bra med eltandborste, tandtråd och tandskölj varje dag så de mår bra nu.

Jag vart så glad efteråt och var nära på att fråga om jag inte fick ta med mig ett bokmärke hem.



Ikväll blir det bio som belöning!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0