I'm perfect...

Utan att säga för mycket så var det en utav replikerna från Black swan som gick rakt in i hjärtat..

Denna strävan efter perfektion...

"Om jag bara får det här jobbet, om jag bara blir bäst på att dansa, om jag bara får bästa betygen, om jag bara dämpar mig lite, om jag bara får den snygga kroppen...

...DÅ blir jag perfekt!"


Perfektion finns inte och det är det som gör oss så fina.

Om någon ber om förlåt så lyssna och förlåt men om någon fortsätter att såra dig, skydda dig själv och släpp taget. Sätt dig själv först och främst men var alltid ödmjuk mot din omvärld.

Slappna av och var den du är, välj glädje och begär inte att alla ska vara som du.



Är du perfekt? Det är inte jag och jag är jäkligt stolt över det!

Peace


Kommentarer
Postat av: Sandor

Aaaaammmeeeennnn!!! Bra skrivet latina!!!!

2011-01-25 @ 18:36:53
Postat av: Marre

Tack älskling, har ju fått inspiration från miss poetry ;)

2011-01-25 @ 18:44:00
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0