Jag borde gå och lägga mig....

..men jag kan ju inte låta bli att blogga om min hemresa först...

den var absolut evighetslång! När jag skulle gå på sista planet så var det som om jag gick på automatik, som om att jag kände igen mönstret efter att ha gjort det ett antal ggr tidigare under dygnet.

det är som om natten inte funnits, har tappat 4 h med tidsomställningen och jag sov typ bara två timmar under den första låånga flygresan...

På Arlanda väntade mamma, Göran och lillebror, tusen tack till er som kom med alla mina vinterstuff och gjorde mig sällskap i ett par timmar!

farmor och farbror skulle också ha gett mig en överraskning men tyvärr var det ngt fel på numret, men kärlek till er som tänkte möta upp mig också!!

Här hemma i Pite fick jag ge en massa kramar till mina ladies, love!!

(detta blev nu ett tacktal, men ibland måste man ;)

Papi!! tusen tack för ALLT!! Äntligen får du lite semester nu när din hetsiga dotter farit hem haha.

tack för att jag fick åka med, tack för att du visade huset och tack för att du är du!!

Te quiero!



Här är jag med min sista måltid Churrasco! from nu är det bara protiener och sallad som gäller :)

Dansexamination imorn, då ska jag rocka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0