Måndagspepp

Måndagar är ibland inte så roliga.

Idag är en sådan måndag, halvtrist väder, seg lektion på AuO:n. Intressant ämne, Genusforskning, men tråkigt upplagt. Helgen har också gått i ett så det har inte varit någon direkt vila.

Hursomhelst ,då är det bara att ta tag i tristessen och göra något åt saken.

Att träna är min medicin, dock skulle jag gyma idag men kände att jag skulle lyssna till min "state of mood". Det är nästintill varmt ute så det var bara attt passa på och bege sig ut till spåret.

För mig är skogen frihet, en frizon där jag rensar tankar och bara får vara ett med nuet.

Jag pimpade upp mig med min peppfärg rosa, rosa Nikelinne, rosa halsduk och rosa Iphone :)

Efter dryga halvmilen är jag helt slutkörd i kroppen men känner att fortsättningen på denna måndag kan nog ta en helt annnan rikning än vad den har varit på förmiddagen!



Vad har du för peppknep ;)?

Puss och kärlek!/Marre


Kommentarer
Postat av: Mecka

FIN bild på dig Marre, supersöt!!

2011-01-31 @ 16:16:13
URL: http://goofan.blogg.se/
Postat av: Sara

2011-01-31 @ 16:43:52
Postat av: Sara

Håller med mecka, riktigt fin bild på dig, snygging där.

2011-01-31 @ 16:44:44
Postat av: Marre

Tack, vad fina ni är <3

2011-01-31 @ 17:00:36
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bäst!!!! Gummis !! Puss Mamma

2011-01-31 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0