Min lillebror!

Idag är det brorsans dag!

Idag är Andreas 15 år. Jag ser ju honom fortfarande som min lille lille bror som var alldeles vild och knubbig som liten. Nu är han lång, smal och lugn som en filbunke.

Andreas älskar djur, datorer och tennis. Dansfreak som jag är försökte jag få honom att börja på dans, han gav det en termin men sen fick det bli tennis istället. Hey, det var värt ett försök ;)

Jag har i alla fall lyckats få honom att hålla på Barca och det är jag mycket stolt över!

Han är världens ödmjukaste och ställer alltid upp när syrran har tekniska problem med allt vad datorer heter.  

Idag önskar jag att jag vore närmre Uppsala så att jag kunde få vara med och fira honom. Jag sänder dig alla mina tankar och kärlek här uppifrån norr Andreas!





Massa födelsedagskramar och Grattis!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, tack syrran :DD

2011-01-14 @ 17:03:18
Postat av: Marre

hoppas att du hade en bäst dag!

2011-01-15 @ 01:29:01
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0