Så här ligger det till...

..Igår var jag aldrig och tränade..

Jag var mycket seg efter min partyhelg så jag kände att det var bäst att låta kroppen vila och återhämta sig!

MEN!! Idag så har jag kört hårt nere på Ankarsgymmet. Det blev ben, bröst och biceps som fick brytas ned:)

Biceps är inte min favoritmuskelgrupp men nu ska jag ta det som en utmaning med tanke på att jag blivit otroligt svag i dem. En gång i tiden var jag uppe i 11kg när jag gjorde mina bicepscurl, nu är jag nere på 7 kg!!

INTE okej, Biceps, be aware säger jag bara.

Min kära träningskompis Johan är taggad på att köra imorn så då är det bara att haka på. Som jag brukar säga: It's dangerous to stop the flow;)



Dax att öva på min Bluessångläxa!

Puss vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0