Soft dag!

tjing!

Jag tänkte presentera pappas barndomshus som vi bor i. Denna ligger i Las Condes, en kommun som ligger i Santiago nära Anderna.




I vardagsrummet (bilden nedan) repar jag inför dansexaminationen som väntar dagen efter jag landar i Sverige.
Jag BÖR öva ganska så mycket mer för OJ vad jag har tappat
dansflowet under jullovet...



Och sista bilden är på HUMITAS!! Äntligen fick jag smaka Humitas. Det är en vegetarisk rätt baserad på majs. hur GOTT som helst. 2 hela färska humitas blev det till lunch, och om ni är observanta så har jag faktiskt några check nu på min ätarlista.



Okej sov gott vänner, imorn ska jag träffa mormor, yiiieeeyy!!


Kommentarer
Postat av: Ola

Bara för de ska jag fortsätta kommentera din blogg ;)

Ser ju ut att va kanongott! Då vet vi vad det bjuds på hemma hos dig sen (hoppas på en icke-vegetarisk sådan;))

2011-01-04 @ 18:31:50
Postat av: Marre

haha jag ska fooorsoka att kirra Humitas till dig Ola, en specialvariant med ickevegetarisk ;) Kraaaaam

2011-01-05 @ 03:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0