Spännande natt...

Den har liksom följt med mig hela dagen..

Igår gick jag och lade mig i tid för att jag skulle vara utvilad idag.

HA!! Trodde jag!

Vaknade kl.03 och kunde inte somna om, efter en timmes vridning och vändning i sängen gick jag och lade mig på soffan istället. Brukar hjälpa ibland att byta plats. Men det var lönlöst...

Vid halv fem började jag kika på vad som gick på TV, Extreme home makeover på trean, det var gripande!
Ja! för gripande för att kunna somna om.

Gick in lite på datorn, kollade in andras bloggar och fick tipset av Sara att bli prenumerant på bloglovin.com, hur smart som helst!

Så nu är även jag oficiellt en bloggnörd, men det är ju liksom min nya stora passion ;)

Till slut somnade jag kanske vid halv 6 och drömde om Chile, poliser och kärlek.



Taskig natt men vacker morgon, det gillar vi!

Puss till alla söta och jag hoppas att ni sover som änglar inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0