Värd kväll!

Det finns inget bättre när man får dansa en hel natt till livemusik!

Störningsjouren spelade på Challenge igår kväll och det var otroligt bra! Alla var där och jag fick dansa med mina brudar. Vi firade Sandors otroliga prestation och bara det att vi fick vara tillsammans och parta järnet!

Sen gillar jag när jag får hela kittet, en schysst förfest, själva festen och sen efterfesten och så blev det!

Tack till alla fina människor som jag mötte och som gjorde min kväll!



Nu är det Amy Winhouse, städning och tvätt som gäller!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Här är partaj!! Hohöjj!! Härligt Ha nice!!

2011-01-23 @ 20:45:58
Postat av: Anonym

Hej! Här är partaj!! Hohöjj!! Härligt Ha nice!!

2011-01-23 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0