Vem försöker jag lura?

Idag när vi var på väg in till stan så sa jag till Mallan att jag funderade på att stanna hemma och ta det lugnt ikväll. Då garvade hon och sa: "Ofta du Marre!!!"

Ja, vem försöker jag lura? OFTA att jag stannar hemma en fredag så party som jag är;) Dessutom är det
SMASK releasefest på kåren.

(För er som inte vet vad SMASK är, så kommer jag ett förklara det i ett annat inlägg.) 

Just nu laddar jag bara inför kvällen genom att ta det lugnt och lyssna på TLC, var inte de bara otroligt grymma?

Åh, jag fick nu precis ett fint samtal från Mallan som spontant ska bjuda mig på middag om en timme <3

Just det! Jag fortsätter att hylla vår gästlärare Ola Beccau, han är bland de största inspiratörerna jag stött på!


Lite bilder från veckan:

morgonpromenix med Carro och Emelie


Fick en poncho, halsduk och mössa från älskade farmor som hon sytt själv! hon är BÄST!


Jag har fått svettats och kämpat till tusen i danssalen, och DET är kärlek !!

Flummigt inlägg, jag vet, but sometimes it is like that ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0