1

Bild på mig själv,
Tadaaaa:
Osminkad, trött och bara allmänt redo att sova! Ganska så äkta (förutom att man tagit hundra bilder innan det blev en ok haha)
10 fakta, here we go:
1. Jag e fullkomligt super beroende av att blogga (no shit??)
2. Jag väljer FAKTISKT inte alltid glädjen (hör Sara ;))
3. Jag tycker att det är helt ok att flickor har rosa kläder cause I love pink!
4. Jag gillar spansk smörig musik och älskar när den akustiska gitarren tar sin plats och solar vackra slingor
5. jag är en EXTREM morgon människa och har alltid alltid varit det. Vet dock inte vem jag ärvt denna morgonpigghet ifrån.
6. Jag mår illa när folk skämtar om barn
7. I LOVE to mix and have my own Swenglish language ;)
8.  Att analysera är lite av min grej...
9. En klassisk paradox: Jag älskar att fylla år men gillar mindre att bli äldre.
10. En annan paradox: Älskar att träna och älskar att parta, går som inte ihop ;)
Godnatt (igen) vänner!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du tar så fina bilder på dig själv sötis!

Fortsätt md det;)



Saknar dig så jäkla mycket Puss<3

2011-07-14 @ 06:05:43
Postat av: Marlene

Men sötis då! Vad snäll du är :) Man har ju lärt sig att allt handlar om vinklarna ;) Är du uppe i norr ngnting? Ses ?? PUSS

2011-07-14 @ 11:07:02
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0