2

Första inlägget i denna serie var riktigt kul att göra så jag kör på :)
En person jag vill träffa just nu

Sen jag var ungefär två år har jag diggat denna kvinna. Hon har varit en förebild och min inspiration genom tiderna. Hon är stark, modig, perfektionist och vägrar ge med sig trots att folk jobbat emot henne. Hon är inte rädd för att uttrycka sig, hon har experimenterat sig fram genom åren genom att testa alla olika stilar och vågat provocera.
Hon är en ikon, en legend och en mor.
She is Madonna.

En av mina starka barndomsminnen är att jag på morgonen står på soffan och dansar till "Virgin tour" och pappa försöker klä på mig för att vi har lite bråttom till dagis. Andra tittade på Björnes magasin, jag tittade på Madonnas konsert :)

Jag skulle vilja ha ett långt samtal med henne om livet, om hennes idéer, utveckling och driv. Jag vill veta mer om hennes roll som mor, om hennes hårda skola, om hennes som privatperson och om henne som den underbara artist hon är.
Ullevi 2009, "Sticky & Sweet Tour".
Alldeles lycklig och full av tårar var jag när jag äntligfen fick se min idol.
Puss & Express yourself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0