3

Min favorit årstid och varför

hm... tough one...!
JUST KIDDING!
SOMMAREN, EL VERANO, THE SUMMER!!
Varför? Jo för att jag får en frihetskänsla, jag blir brun, jag får göra massa roliga saker som att grilla, bada, rulla mig i sanden, springa utomhus, sitta ute vid vattnet och doppa tårna, äta glass (inte denna sommar dock), äta jordgubbar, umgås med fina peeps som också är glada för att det är sommar. Vara vaken dygnet runt (??), sitta på uteserveringar, sitta ute vid Kvarters och grilla varje daaaaag.
Plus att världens bästa dag är ju på sommaren ;)
Sen finns det 943 234 987 anledningar till "varför" men ni förstår vad jag menar!!
Haha Sommaren is the shit helt enkelt!
Låter lite som "Idas sommarvisa" men hon har så rätt!
Jag är en sommarflicka what up!
Puss och sola på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0