4

Now we're getting to more serious subjects...

Mina mål

Jag satsar nu helhjärtat på mina studier. Jag vill kunna dela med mig av det jag älskar och även kunna försörja mig på det. Ha en garanti att jag alltid ska få utvecklas med människor genom konsten. Dansläraryrket är det största närmaste målet jag har framför mig, jag vill hjälpa andra, inspirera mina elever och lära ut DANS.

Min drömmar
".. There are ways to get there, if you care enough for the living, make a little place, make a better place" MJ

En dröm om att världen ska bli lite snällare, lite bättre. Med det tror jag att man ska börja med sig själv.
Vara ödmjuk, lyssna, förlåt och förstå.
Jag tycker att vi lever i en egocentrerad värld som handlar alldeles för mycket om pengar, makt och konkurrens. Om vi hjälps åt och pushar varandra så når vi våra mål.
Det finns en plats för alla!
"Pay it forward" är en film som jag starkt rekomenderar. Den fick mig att börja tänka om... Förvänta dig aldrig något tillbaka om du gör en god handling för någon. Det du gör med hjärta kommer i mångfald att komma tillbaka till dig i alla fall.

"...If you wanna make the world a better place, take a look att yourself and make the change" MJ

Mina önskningar

Jag vill leva ett långt och hälsosamt liv.
Hälsan är AoO!
Om jag har god hälsa kommer jag att kunna nå mina mål och drömmar.
Och det mina vänner, kommer att ge mig och de jag älskar ett jäkla FLOW!
Puss och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0