Challenge round 2!

Så här ligger det till:
På torsdag ska jag mami och brorsan gå på bio för att se Harry Potter. Till grejen hör att jag inte har sett en enda av de filmerna...(ännu en av sommarens utmaningar)
Nu har vi fått låna alla filmer, men hur ska jag hinna se ALLA innan imorgon? Och det jag mest är rädd för är att jag ska drabbas av Sparrow syndromet. Det vill säga att jag somnar och inte hänger med.
Jag måste se till att brorsan bokstavligt talat sitter bredvid och petar på mig emellanåt och återberättar så att jag är med i matchen...(är det inte charmigt så säg ;))
Wish me luck!
Jag har aldrig varit ett fan av fantasy, stridsscener och sagofigurer...
But what the hell, let's give it another try!
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Mitt tips är att kolla på 5:an 6:an och 7:an. De första KAN man klara sig utan om man inte är ett sjukt hängivet fan. Andreas kan väl pausa och förklara om det blir för rörigt. Lycka till!!

PS. Om du VERKLIGEN ska rationallisera kolla bara 6 och 7 men då kräver det att nån förklarar lite emellanåt. Och köp lite red bull. Puss

2011-07-13 @ 15:27:25
URL: http://klemetrud.blogspot.com
Postat av: Marlene

åååh lovely!



Jag ska göra mitt allra bästa! Har hört att man ska ha koll på ettan, men det är väl lite så olika smaker om vad man bör se. Tusen tack för tipsen!



PUSS

2011-07-13 @ 15:41:52
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0