Festival!!!

Jag e typ ganska så superduperglad.
Det var hur kul som helst igår att få uppträda igen med tjejerna. Jag är även mycket tacksam att fina Hanna och Robert hjälpte till och filmade så att vi fick se slutresultatet. På lördag kör vi igen i Småstaden kl.13 och 15.30 och då känner jag att vi kommer att vara ännu vassare.
Idag så har jag, Empan och Johanna börjat jobba i öltälten på PDOL. Vi kommer att för det mesta stå i Bluestältet men även i Kittelfjällstältet. Man märker av festivalstämningen redan nu på dagen, fint väder, mycket glatt folk, livemusik och massa öl! Precis som det ska va:)
Nu ska jag softa lite innan jag går på kvällspasset med Empan.
Precis innan genrep igår.
En random partybild från denna sommar som jag tycker passar bra i festivalstämningen.
Må gott alla fina!
PUSS
ps. glöm inte att gå in på PDPbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0