Fotbollstjej!

 Jag älskar att komma hem till Solna och bli uppdaterad om allt som händer i fotbollsvärlden.

Jag erkänner att jag inte har inte den största fotbollskollen, men VILL ha den. Därför är det så bra att jag har en pappa som ser till att uppdatera mig om spelarna, lagen och de senaste resultaten.

När jag är här hemma kan vi titta på match efter match. Och då talar vi inte om allsvenskan utan jag är ju mer för de "större" ligorna och turneringarna ;) Vi pratar om La liga, VM, EM, och som nu gäller Copa America.

Och vilka håller jag på? Är som sagt inte så insatt i Allsvenska och har faktiskt inte så stark kärlek för AIK även om jag är från Solna (oops får man säga så;))... Laget i mitt hjärta är givetvis Barcelona! Men nu är det Chile all in som gäller. Kvartsfinal ikväll mot Venezuela gaaah spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0