Hårt jobb!


Igår kom jag hem otroligt tidigt till Pite och sedan var det dax för rep. Vi körde från 12 till 17, jag var lagom mör efteråt med tanke på att jag sovit fyra timmar natten till torsdagen. Jag kan också avslöja att min träningsverk idag är enorm. Dansen aktiverar helt andra muskelgrupper som gör att man blir påmind att just de har varit i vila ett tag under sommaren:)

Vad det är jag repar inför får ni strax reda på via PDPbloggen.

På kvällen var det häng hos mig med sköna peeps och idag har jag softat och gjort staden med Agnes och Holm.
Det har varit en otroligt fin sommardag och jag bara njuter av att vara ledig.

En låt som nu går varm i min Spotifylista är Beyoncés "I care".. mucho fin!



Puss vänner och ha en fin fredag för det ska definitivt jag ha :)

Kärlek


Kommentarer
Postat av: agnes

Du är fiiin!! =)

2011-07-22 @ 21:41:34
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Marre

<3<3<3

2011-07-23 @ 11:58:35
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0